Βαρηκοϊα πρόβλημα ή taboo;

        Το 10% του πληθυσμού παγκοσμίως και το 2% των παιδιών έχουν κάποια μορφή ακουστικής απώλειας. Στους μεσογειακούς λαούς η βαρηκοΐα αποτελεί ταμπού και αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος στην αύξηση εφαρμογών μικρών ακουστικών. Οι φαρμακευτικές και η χειρουργικές λύσεις είναι λίγες και έχουν θετικά αποτελέσματα μόνο στην αρχή του προβλήματος . Στις περισσότερες περιπτώσεις όμως η λύση είναι τα ακουστικά βαρηκοΐας. Στη δεκαετία του ‘30 εμφανίσθηκαν τα πρώτα ακουστικά στην Αμερική, ενώ στην Ελλάδα πρωτοεμφανίστηκαν το1945, όταν τα εισήγαγε ο αείμνηστος ιδρυτής της εταιρείας Γ. ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕ, Γεώργιος Δημόπουλος που ήταν και ο ίδιος βαρήκοος. Η απόκτηση τους ήταν τόσο δαπανηρή όσο η αγορά ενός μικρού διαμερίσματος. Με το πέρασμα των χρονών όμως, τα ακουστικά εξελίχθηκαν και το κόστος τους μειώθηκε αρκετά, έτσι ώστε σήμερα να μπορούμε εύκολα και με τη βοήθεια των ασφαλιστικών ταμείων να τα αποκτήσουμε.
        Ως έμπειρος εφαρμοστής ακουστικών βαρηκοΐας συστήνω την επίσκεψη σε ιατρό ωτορινολαρυγγολόγο για τις απαραίτητες ακοολογικές εξετάσεις και έπειτα την επίσκεψη στον ακοοπροθετιστη για την τοποθέτηση τους. Ακουστικά βαρηκοΐας αγοράζουμε εφόσον τα έχουμε δοκιμάσει και έχουμε αποδεχθεί τον τρόπο λειτουργίας τους. Δυστυχώς όμως κάποιες περιπτώσεις βαρηκοΐας δεν εξυπηρετούνται με ακουστικά. Στη χώρα μας η χρήση ακουστικών βαρηκοΐας συνοδεύεται με την αναπηρία, όπως παλαιοτέρα με τα γυαλιά μυωπίας. Ανάπηρος είναι αυτός που δεν ακούει, όχι εκείνος που μπορεί να φορέσει ακουστικά. Η βαρηκοΐα εκτός από της δυσκολίες που δημιουργεί στην καθημερινότητα των ατόμων με μειωμένη ακοή τους απομονώνει επαγγελματικά ,οικογενειακά και κοινωνικά καθιστώντας τους αδιάφορους.
        Η εταιρεία στην οποία εργάζομαι έχει την πείρα, την υποδομή και τις δυνατότητες τόσο σε προσωπικό, όσο και σε εξοπλισμό ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των ατόμων με δυσκολία ακοής, γεγονός που την καθιστά πρώτη σε πωλήσεις ακουστικών βαρηκοΐας στην Ελλάδα.